nu har jag..

ätit årets första glass!
haha, de vart magnum golden, nån ny glass,
det var vaniljglass med kolasås i, choklad överdrag + nått guld
överdrag, den var väldigt god faktiskt! :)
sen har jag använt mina nya skor också WIHO!
typ vita converse med kilklack :D
haha, har äntligen fått känna mig lite uppklädd,
eftersom jag gått i mina stora jackor hela vintern och bara frusit haha!
men nu känns de bra igen!
sen har jag vart i skolan på halvtidsmöte i skolan :)
Det gick bra, var härligt att få träffa alla igen!
Sen har jag vart lite på stan med tess och sen träffat ankan
och pratat mycket om helgen, var jätte mys tycker jag haha :)
Men nu har jag åkt till v-ås tog exakt 2 h!! haha,
väldigt lite om man jämför med vad de brukar ta.
skönt. Så har jag pluggat hela resan också, de behvövdes kan jag säga.
Nu ska vi äta oxfilé, eftersom vi firar 8 månader på lördag och jag inte kommer
kunna vara här då, visserligen så är de inte så jättespeciellt, att fira
8 månader, men kan vara kul att göra de lite speciellt ändå ;)

Nu ska jag hjälpa till med maten, PUSS.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback