om himlen finns är jag förlorad

Godmorgon!
Nu sitter jag här igen, kl är 08.25 och jag är ledig,
undra varför jag måste gå upp så tidigt för haha,
vaknade inget inatt iaf, de va skönt :)
trots de känner jag mig inte så utsövd,
men de e väll inte så konstigt då jag kom hem nästan halv 11 igår?
Nä, men jag hade druckit en massa kaffe, och snacka om att
jag va speedad, vet inte vad de va som hände,
men jävlar va pigg jag va ett tag!
Usch, mår fortfarande illa efter nattens alla drömmar,
men de går nog över snart :)
Idag ska jag till Tess ett tag, mysigt, har inte träffat
henne på länge nu!
sen ska jag in till stan, köpa mineralpuder oh lite sånt,
sen ska jag mami och linda äta sushi och sen blir de bio
med min kära syster Linda :)
Nu har vi ändrat planerna lite, så de blir percy jacksson vi ska se,
snacka om att jag är glad! åh, jag älskade böckerna, trodde aldrig
de skulle bli film av dom!
åh jag dör, helt underbart! nu fick jag ett ni vet såntdär lyckorus i magen
känns som fjärilar haha!

nej, nu måste jag ursäkta mig för så tråkiga iläggg, men har inte haft tid till
att skriva så mycket tyvärr :/
jaja, de kommer ;)

See ya!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback