Regn!

Idag har de vart en mulen och lite halvtråkig dag,
med tanke på vädret då haha, för min dag har varit bra!
Den har gått fort och att jobba till kl 16.00 idag var inte så hemskt
ändå :p
Sen när jag sluta så fick jag lite tid över, så jag tog mig en promenix
och gick nästan(!) halvägshem innan jag hoppa på bussen och åkte hem :)

Jag vet inte varför, men jag tycker verkligen om att gå i regn!
Om de är för att de är uppfriskande eller om de är för nått annat vet jag inte,
men skönt är de iaf! :)
Så nu ska ja nog fixa till mitt hår, och sen blir de middag och film,
lite halvjobbigt att bara sitta hemma en lördag, men har en arbetsdag imorrn
som jag måste tänka på också haha :p

Jaja, hoppas ni får en fin lördag iaf :)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback