Showen..

Haha, bara för skojs skull så kolla jag på bella&tyras show,
en sak som gjorde mig lite "besvärad" var att dom tog antingen eller,
antingen paows stil resten av livet eller kissies bröst,
och de va inte bara en gång bella tog upp kissies bröstförstoring,
visst, jag varken följer kissies blogg eller tycker något speciellt om henne,
men trots de, är inte de att sjunka lite väl lågt?
att ta upp de, på de sättet, tycker jag personligen va ganska
dumt. Typ, som att de verkligen var för att trycka ner henne.
haha, jaja, tänkte bara säga de, annars tycker
jag att den va ganska undehållande, haha,
kul att kolla på när man har tråkigt och väntar på att
ens pojkvän ska komma hem.

På lördag blire ferrefest och jag är tagggggggad till hundra.
Ska bli rätt kul faktiskt, haha :)

See ya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback