Slask..

Så ännu en jobbdag avklarad :)
Imorse snöa de och nu regnar de, Hoppas de fortsätter
regna hihi!
Skulle cykla hem från busshållplatsen idag,
att både trampa styra och cykla i världens snöslask
är mer än vad min hjärna klarar av, haha, men
jag klara de iaf galant utan att ramla! ;)
haha.
Imorrn får jag sovmorgon eftersom jag jobbar kväll,
skööööönt!
då kanske jag kan fixa att plugga lite också,
ut och springa blir nog inte av idag heller,
har inte någon större lust till att ramla omkring i dehär
vädret!
Nej, de får bli så fort de börjar töa lite mer!
Och snart blir de nog gym fö mig, eftersom jag är ledig
mån, tis och onsdag och måste ha något att göra om dagarna
så tänkte jag köpa ett månadskort ;D

haha, nej nu ska jag plugga lite och sådär ha de bra, PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback