Solen i ögonen

Jobb idag.
Ganska skönt att ha gåturen i Länna,
det var sol och blå himmel, åh jag älskar när
våren är påväg!
Underbart att se asfalten igen, haha.
Trots att de är jobbigt att gå upp på morgonen
när man sovit dåligt och vaknat x antal gånger under
natten.. men jaja, de får gå ändå :)
Nu sitter jag här med mitt gröna vanilj te
och njuter över att ha slutat tidigt,
hade nog inte klarat av att gå längre..
Imorrn får jag välja mellan att vara ledig eller att jobba,
men då jobbar jag från kl 13-22.. ganska jobbiga timmar,
men de skulle va bra för mig att jobba in dom,
får se hur jag gör :)
Nu ska jag lägga mig på spikmattan
sen ska jag å min fina syster ut å gå :)

Pusshej leverpastej ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback