sööööömnig..

Hallå där- köp blåbär!
Det är faktiskt inte bara gott, utan väldigt nyttigt också!
Det gör dig dessutom piggare, snyggare och friskare!
Blåbär har ju ett starks färgpigment som innehåller
massvis med nyttiga antioxidanter!

Bra att veta om antioxidanter är att de är väldigt fettlösliga
och därför bör du se till att du får i dig lite fett tillsamans med
antioxidanterna annars kan inte kroppen ta upp dem och de passrar bara
genom kroppen.

Så nu sitter jag här, vid min nya dator :)
fungerar suveräääänt!
imorrn blir de jobb från 07.00-12.00.
rätt skönt det ändå, och på torsdag ska jag och Linda
gå och kolla på Alice i underlandet på 3D
haha, 8D
ska bli helkul, sen blir det V-ås
hem till min saknade pojkvän, och sen hit på fredagkväll,
eftersom jag jobbar på lördagen..
sen blir det födelsedags fest ;)

jaja Godnatt på er och sov gott! :)

haha så kommer jag se ut imorgon..

Kommentarer
Postat av: Älskling?

Låter bra! Då ses vi alltså på torsdag?:D <33

2010-03-08 @ 18:35:16
Postat av: Svar:

Haha, ja de gör jag! ;D<3

2010-03-08 @ 20:23:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback