spring/promenix

Godmorgon alla! :)
Vaknade imorse, och hade ännu en gång en bild i huvudet av strålande
sol och blå himmel, men blev besviken. Igen. :(
Men jag tänkte ta mig en springtur ändå, även fast jag hade 0 ork,
men när jag väl kom ut, gud va skönt de va!
Man känner verkligen hur musklerna arbetar när man springer innan
man ätit frukost, okej, alla kanske inte gör de haha,
 men jag inbillar mig isf att de känns mer, och de känns verkligen
som att man tar ut sig mer, sköönt! :D
så nu har jag stretchat lite, och sånt så nu funderar jag på att ta en
välförtjänad dusch, sen blir de en stor och god frukost! ;D

men nu ska jag hoppa in i duschen Puss på alla glada,
och hoppas ni fått en lika bra morgon som jag! :)

<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback