<3!

Haft en underbar middag hos min kära syster Lovisa!
Dit kom också Felicia och Ida, myspys.
Vart på superhumör, skönt eftersom jag inte direkt varit på topp
dom senaste dagarna, kändes riktigt bra!
Stort tack! :)

Drog vidare till Mimmi och chillade, kollade lite på spiderman och pratade
lite om allt mellan himmel och jord ungefär,
blir röj imorrn!
Idag blev de lugnt iaf, lite tråkigt, men jaja, får plugga lugnt imorrn iaf :)

Hur nöjd som helst med skorna!!
ÄLSKAR DOM wiiii känns mycket bättre när man får shoppa hehe,
men man blir verkligen på bättre humör..
Här kommer bilderna jag lovade (dock inte så bra, men jaja!)

Märket är STHLM DG, och är från sko august, endast 500kr, haha snacka om att jag bara var tvungen....




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback