Blivit sminkad av en sminkös!

Skolan gick fort..!
Haha, efter det så gick jag tess och cassandra på stan,
hittde inga skor jag ville köpa dock.. besviken :(
Men däremot så gick vi in på bodyshop för att fixa mineral foundation i puderform till mig,
frågar en av expiditerna vilken färg hon tycker att jag ska ha,
och hon ber mig sätta mig på en stol och så började hon.
Haha, det blev en fest make-up jag fick som egentligen kostar 300kr
fick jag gratis!
Blev hur fint som helst, både jag och tess blev sminkade,
båda med party-tema, skitgrymt!
Och hon var hur duktig som helst, hon jobbade bara där ibland tydligen,
och hade varit sminkös i 8år! 
På lördag skulle hon sminka lill-babs och bagge tror jag de var,
haha, hon var grymt duktig..!
Så iallafall så bjöd hon med mig och tess på nån proffs fotografering
som skulle hållas på stora torget imorrn, hon sa åt oss att komma dit i tid
så hon kunde sminka oss och så,
haha, det skulle tydligen vara ganska många som ska dit, så vi får se
om vi får bli sinkade och fotade, men jaja, värt ett försök!
Så de blir hårdplugg ikväll så jag inte kommer efter!
puss!
Bilder kommer snart.. måste ladda batteriet..

Kommentarer
Postat av: Visan

Åh va kul!! :) Ja lägg upp bilder! :D

2010-11-11 @ 08:10:05
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback