Fredag!

Åh.. veckan har gått så himla fort..
vad händer? haha
Ikväll ska vi på middag hos farmor, och sen blir det fest!
Ikväll ska jag nog vara pirat ;)
Haha, har inte beställt hem min dräkt, har verkligen inte haft tid,
så min super idé blev aldrig av :(

Jaja, igår var jag och älskling inne i stan,
hittade 3par jeans för ynka 1100!!
Så köpte alla 3 så jag kunde testa hemma, och har kommit
fram till att det var bara 1par som jag verkligen gilla,
så lämnar tillbaka dom andra 2 och får leta vidare,
men glad ändå, inte ofta man hittar jeans som passar!

Nu har jag haft en choklad ansiktsmask med kakaosmör och shea i,
bara naturliga ingredienser, man blev riktigt brun i ansiktet!
Och nu är jag len som en barnrumpa :)

Jaja, vi hörs, puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback