Nääääää..!

Hade så bråttom till skolan imorse att jag glömde träningskläderna..
Eller, snarare, hann inte packa ner dom :(
Så tänkte köra ett paulo roberto pass idag, tror ni de blev av?
för jag hittar inte lappen där jag skrivit ner alla övningar :(! 
Så nejnej, ingen ork till att springa i det mörka vintervädret har jag heller,
så ställer mig och lagar mat istället.
Blir pastasallad med massa nyttigheter!
Bl.a. alger som kanske inte är så vanligt i sallader, men smakade på en och
måste faktiskt säga att den var.. ganska god!

Så jodå, pasta sallad blir det, och imorrn blir det gym iaf!
Och förhoppningsvis är jag inte lika hungrig imorrn som jag var idag,
hade så ont i magen när jag kom hem! 
Men det håller på att lägga sig nu som tur va :)
Hörs senare, nu ska jag koka pasta! PUSS

Kommentarer
Postat av: Visan

Pastasallad! Glöm inte peston, viktigaste juu! :P

alger smakar inte gott haha du e knäpp, jag tvingar i mig de ändå för de e... nyttigt

haha

2010-11-08 @ 21:03:48
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback