sjuk..

Tror jag iaf, känner mig jätte hängig och trött.
Ont i huvudet också.
Kan iofs vara för att jag tränade 2dagar i rad, men komigen,
så mycket kan de ju inte ta?
Har vääääärldens träningsväk i armvecket efter alla chin-ups..
jobbigt, för jag kan inte böja ut vänster armen ordentligt,
känns lite handikappat!

Vet inte än om jag blir hemma från skolan imorrn,
känner mig så himla trött..
Wille ska på rockkryssning idag, vill också åka,
haha jag e avundsjuk..
Hans kompis skulle tydligen spela där också, desto roligare för dom,
haha :)
Jaja.
Nu ska jag plugga massa och typ.. vara lite sjuk.
Puss!
BTW, nån som vet var jag kan få tag på carbo-pulver!??
Behöver de till mina rawfood kakor på söndag!

Kommentarer
Postat av: Visan

Finns på hälsokost butiker :)

2010-11-26 @ 08:33:51
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback