Snö!

Min första glutenfria dag har rullat på bra!
Till frukost blev det ett grymt gott hembakat ekologiskt glutenfritt bröd,
med kokt ägg, till lunch blev det tonfisksallad, och till middag blev det
maaaassa sallad och köttbullar med glutenfri pasta,
YUMMI!

Imorrn ska jag möta mamsen på stan, hon ska följa med mig och kolla
på skorna jag hittade idag, som jag bara måste ha!
Hur fina som helst :)
Beiga "kängor" lite över ankelhöjd och med massa ull inuti!
Om jag minns rätt tror jag det var äkta ull, det kändes som de iaf
de blir skönt nu när kylan slagit till!

Sen blir det träning också, slutar ju tidigt, så det blir hur skönt som helst :)

Nu ska jag plugga naturkunskap, hörs senare!
Puss :))

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback