Godmorgon!

Nu ger jag mig ut på en härlig powerwalk denna 0.3 gradiga morgon.
Hoppas den blir lika skön som jag tror att den kommer bli :)
Sen spa för hela slanten!
Åh så skönt hihi :).

Ha en fin fredag! Puss
- Uppdatering:
Blev en lugnare powerwalk då mina smalben spökar igen, gör ont
när jag går och "spänner" mig, men gick över efter att jag bivit ordentligt uppvärmd :)
Blev en 45min runda, och man blev bra röd om kinderna! 
Något som gjorde mig lite ledsen var att först ser jag ett hundben (räv?) som var avslitet
och låg i diket, med päls på och allt, usch! 
Och sen en död ekorre :/ 
Men något som gjorde mig glad var att det plötsligt började snöa när jag var på hemvägen!
Hur mysigt som helst! 
Jag är iaf nöjd över att jag kom ut, och nu står min äppel-kanel-havregrynsgröt och puttrar
medans jag stretchar :)!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback