Hemma efter ett grymt pass!

Härligt gympass efter skolan!
Blev både gym och kondition, dock så blev det 20min på bandet,
men det kändes bra, och även fast jag skulle kunna sprungit mer
så är jag nöjd att jag ens ställde mig där efter alla maskiner!

Nu är jag hemma, är visserligen arg för jävla busschaufören reta upp mig,
för jag tryckte på stopp-knappen där jag skulle av,
och bussen kör förbi, så jag går fram och säger att jag tryckt på knappen,
och han säger att:
- nej nej du inte tryckt på knappen, jag se att du inte tryck på den.
- Men jag sa ju nyss att jag tryckt på knappen, jag måste av nu!
- nejnej, tryck nu på knappen så får du se
*trycker på knappen*
- du se nu att det står stanna här? så nu får du gå av nästa hållplats.

Han ville verkligen inte inse att jag faktiskt tryckt på knappen, han blev nog sur,
råkade kalla han för idiot och att alla andra busschaufförer brukar vara snälla
utom han,
men faktiskt, jamena, det går  faktiskt att stanna vid vägen eftersom vi har en "insväng"
där det är möjligt att stanna, vilket bussar har gjort förut,
men nejnej.
Jävla tjurig!
Så jag fick gå en mycket längre sträcka än tänkt, och min cykel står kvar vid macken.
:(

Haha, jaja, nu har det gått över iaf, stackars Wille som fick höra på mina aggriationer.

bild tagen härifrån


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback