i ett lopp

Känns som om jag springer i ett lopp med ena armen längst fram och benen längst bak i ledet

Så känner jag just nu.
Gjorde omprov i matte idag, gick därifrån efter 2min.
Mådde inge bra, och var hur trött som helst.
Dumt gjort kanske, men eftersom vi har lov nästa vecka så kan Wille hjälpa mig
att plugga, så fixar jag det nog nästa omprovstillfälle.
Förövrigt, så tror jag att jag har fått en blåsa i halsen,
I HALSEN!
Det gör helt sjukt ont och vissa stunder kan jag inte ens prata.
undrar om det är halsfluss?
Jag vet inte riktigt..
Ingenting känns särskilt roligt just nu, men sånna dagar kommer väl också
antar jag.

Hörs senare, puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback