Kokar ägg!

Har varit grymt sugen på kokat ägg den senaste tiden,
dumt nog så har ingen kokat ägg, och nu, idag tar jag mig
modet till att testa på!
Hehe, tror de är första gången jag kokar ägg nästan, tror jag..!
Men dom blir nog bra hoppas jag..!
Skolan gick bra, matten gick ovanligt bra så jag är jätte nöjd! :)
Gymmet sådär, var lite seg idag, men körde "vanliga rundan" sen powerwalk i
20min, känner mig nöjd trotsallt :)!
blev en snabb visit på stan, hittade inte mycket förutom en bh.
Jag tycker bättre om att beställa hem kläder, för då kan jag prova i lugn och ro,
och slippa dessa jävla provhyttar!
Tycker inte om att stå och prova kläder, man blir jätte varm (speciellt nu med alla kläder på)
och håret förstörs och nej, jag gillar de inte..
Dumt nog är det ganska svårt att beställa hem jeans, och det är något jag inte tänker
försöka mig på, än så länge iaf!
Nej nu ska jag hålla koll på mina ägg!
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback