Ont i magen

Så ont i magen har jag!
Usch.
Känns som om jag inte ätit på jättelänge, ni vet när man får ont i
mellangärdet som om man är jättehungrig.. 
Och jag kan lova att jag har inte varit hungrig idag..
Har precis ätit 2 fiskpinnar och potatissallad med massa grönsaker
men jag kan knappt stå upp för att jag har så ont.
Jaja, ringer sjukvårdsupplysningen imorrn, eftersom jag alltid ska tro de
värsta så tror jag att jag har såndär njurstensfall, men antar att
så är inte fallet. Men man vet aldrig.
Sen har jag en bula vid tinningen som gör ont, ni kan ju bara gissa vad jag tror att de är.
Klockan är halv 8 snart och jag vill redan gå å lägga mig.
Undra om man ska göra de kanske, har så ont i halsen också så jag kan ändå inte prata :(

Haha, vilka problem jag har..!
Hörs imorrn eller nått, puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ajajaja! Men jag trr det är magkatarr jag. Fast alltså du, jag tycker verkligen du ska utesluta gluten en tid. Jag har haft sjuuuukt ont i magen, vissa gånger har jag haft så ont att jag legat i sängen två dagar utan att kunna röra mig nästan. Men alltså, ag har varit utan mjöl sen sommaren 2009 och jag har haft ont i magen två (TVÅ!) ggr sedan dess. Klart jag haft "vanligt" ont i magen men inga kramper eller riktiga smärtor som jag tror du också upplever. Det är sååå värt det att inte ha ont. Jag tycker du ska testa! O så jävla drygt att vi inte har teckning på skolan, bara utomhus o det var så ruggigt. Sorry, det är inte för jag inte vill prata. Det hoppas ja du förstår. Men vi hörs snart! Puss puss!

2010-10-27 @ 23:01:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback