torsdag!

Imorrn äntligen fredag..!
har fortfarande inte hunnit beställa hem min halloween dräkt
för den finns inte i in strl än, kanske kanske idag..
om jag har tur..
Dagen har gått väldigt fort iaf, slutade med huvudvärk, har dock gått
över nu efter en ipren :)
Har också köpt salivproducerande tabletter så jag slipper få så himla ont
när jag pratar, om jag inte har tillräckligt med saliv känns det som om man
drar sandpapper på blåsan/blåsorna..

Har kommit fram till att jag skulle behöva en höst-detoxkur!
Jag känner mig alltmer nere och har ofta ont i huvudet,
vill helt enkelt få tillbaka min energi!
Så när jag blivit helt frisk från alla blåsor/förkylningar och allt va de nu är
så ska jag ta och satsa på en fin detoxkur igen :)
Blir nog bara någon vecka eller så, men de är bra de med!

Sååå, vi hörs senare, nu ska jag ta lite mellis och kolla på simpsons,
gud va skönt säger jag bara..!


Visst blir man glad av att kolla på bilden? :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback