22dagar kvar...

tills jag fyller år!
WIHO nå tips på vad man ska önska sig?
Haha, hade jätte många ideér nyss, men dom verkar ha försvunnit med vinden,
och nu har jag inga ideér kvar förutom en fet halsduk..
Låg och hostade halva natten inatt kändes de som..
Sjukt jobbigt, kittel hosta, ni vet när de kittlar sådär läskigt i halsen,
jobbigt!
Ska andas in ångorna av lite oleum basileum idag hade jag tänkt, ett naturläkemedel
från apoteket, ska vara hur bra som helst, så jag får testa och se vad jag tycker.

Men förhoppningsvis så :)
Snart ska jag ta en promenix till affären, ska inhandla lite äpplen till en god äppelpaj,
men nu måste jag plugga!

Puss!
http://gaamie.blogg.se/images/2010/_86806490.jpg

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback