Actic.

Så, skoldagen gick bra iallafall,
hade ont under revbenet idag igen, bättre än så kan jag inte beskriva
vart smärtan ligger, men under revbenet,
och jag hade verkligen sjukt ont..!
Såklart skulle vi gå tipsrunda då också, haha!
Förstår mig fortfarande inte på min kropp, men jaja.
Efter skolan gick vi lite på stan, och sen drog vi som sagt och tränade,
jag och mimmi.
Så bytte vi om osv, och mötte upp våran tränare.
Jätte trevlig och superbra!
Vi la upp ett personligt "shema" tillsammans och pratade om mål osv.
Sen visade han oss maskinerna, hur man skulle göra, de kan vara
skönt att veta, haha!
Så tränade vi, och de var verkligen grymt skönt!
Inte för att jag tog ut mig speciellt mycket, men var ändå hur skönt som helst!
Bastade efteråt,
och sen gick jag till bussen :)
Nu är jag på topp, dock väldigt trött, men behöver plugga lite matte,
så jag gör de istället för att sova, hihi :)
Hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Visan

Tack pluttis! <3 Det är jätte skönt att basta efteråt men jag brukar bli väldigt seg om jag bastar länge och det är inte skönt :P

2010-09-07 @ 21:09:17
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback