Argeeeeeeeeeeeer!

Nu blir jag arg..
Min mobil funkar inte att lyssna på musik på, för att uttaget där man sätter
in hörlurarna har gått sönder på något vänster,
och nu skulle jag ta en utav dom andra mobilerna som ligger och skräpar här hemma,
hittade en schysst sony ercisson och börjar ladda över lite musik tills jag inser
att jag inte har något minneskort...
Letar igenom alla andra mobilerna, men hittar inget som passar
och dom andra mobilerna är cp.
vissa har inte hörlurar, andra vill inte fungera, resten saknar också minneskort.
ÅH jag blir less, nu köper jag ny mobil.
HEJmere.
Haha nån random skön bild. Nu blev jag på bättre humör,
HAHAHHAHA!..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHHAHAH DU ÄR UNDERBAR SUSSI! <3

2010-09-23 @ 17:33:29

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback