Back in Sweden!

Nu har jag fått sova.. äntligen!
Kan ju inte säga att det blev mycket sömn på fredanatt,
och dagen efter låg vi bara och stekte i solen (kan ju inte somna då..)
och sen blev det en låång resa hem.
Kunde inte sova i bilen heller i Sverige så när vi kom hem la jag allt i rummet och
slängde mig i sängen.
Så sjukt skönt!
Känner mig utvilad nu iaf :)
Det enda som är kvar av kroatien nu är att packa upp.
Usch, känns inte kul att åka hem, vill vara kvar!
Dock hade vi väldigt tur, för veckan innan vi kom dit var det bara skitväder
och veckan efter att vi åkt skulle ovädret komma in igen,
och under tiden vi var sär hade vi knappt ett moln, hur skönt som helst! :D

Så nu ska jag bara packa upp och äta lite frukost, haha en NYTTIG frukost,
utan munkar och chokladgrejer.
Haha..!
Hörs sen, PUSS!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback