Bilder från Kroatien!



Utsikten från min och Lovisas balkong, brevid oss bodde Martin och Johan.
Kollar man lite mer åt höger så hade vi havsutsikt och kvällsol med solnedgång, MYS!



Tjejen jag bodde med.. Vet inte vem hon va, men snygg va hon, hihihihoho :)


Första kvällen! :)


Några roliga prickar i poolen






sött.


:)


Mamsen!



Pappa, Lovisa.


Glass 5kr/kula GOOOOOTT!
Förövrigt, brorsorna.


Makarska


Farmor :)


Jag, samma kväll :)


nån försökte va cool.


Hittade ett hotell som va nerlagt och hade blivit övertaget utav djur och.. knarkare.


Hotellet var rätt stort, Tror de hette Hotel jadava.


utsikten


Ena halvan av hotellet.


5 våningar var det.





Hotellet har varit nerlagt i 14år och ingen vet vem som äger de..
Scary..


Jag påväg ut mot nån ö :)





Sista kvällen..!



Lovisa och farmor :)



TIHI



Nu blev de många bilder, men jaja!

Nu måste jag äta hörs sen, puss! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback