blää.

Fick skolfotot nu.
Ser verkligen ut att vara 7år igen och nej.
Jag som iaf brukar bli ganska nöjd, så tro inte att jag säger
de bara för att.. nånting, utan jag menar de verkligen.
Och klassfotot blev inte heller nå bra.
Äh jaja, sånt händer!
Har haft grymt ont i magen idag.
Blixtsmärtor, om ni förstår vad jag menar, som kommer jätte plötsligt.
Och jag antar att det var utav smärtan som jag fick sk. svimattacker?
Eller ja, svimattacker och svimattacker,
kändes som att jag skulle ramla ihop vissa gånger, så antar att jag kan kalla de de?
Äh slut på klagerier.
Förövrigt så har dagen rullat på ganska bra,
blodpudding till lunch och jag å mimmi jublade över de, haha :)
Sen gick jag å tess ner på stan, hittade ett par shorts
till kroatien, ganska höga i midjan, beigbruna och med knytning.
Sen saltvatten spray till mitt livlösa hår :)
Nu funderar jag på att ta en springtur.
Om jag inte får alltför ont, men de ska nog gå bra :)
Vi hörs senare, puss!
Ja juste!
Min bikini kom idag!
SJUKT nöjd!
Ända som jag är lite missnöjd med, är bikinitrosorna som är
lite tråkiga, men sjukt snygga ändå!
:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback