Glutenfri äppelpaj och film.

Min kära vän Tess kom hem till mig efter skolan,
vi gjorde hamburgare och tänkte först åka iväg till sthlm,
för skojsskull och gå på hoffmaestro, men ångrade oss i sista sekunden
och bakade glutenfri äppelpaj med vaniljsås och kollade på film,
Harry Brown tror jag den hette,
grymt sevärd film!
Var verkligen liv genom hela filmen. Inte seg nånstans, haha!
Men pajen blev SUPERgod!
Och med en fin vän och en bra film blev kvällen super!
Imorrn åker vi, de ska bli riktigt kul, ser framemot de!

Nu ska jag sova (har fortfarande inte packat, PANIK!)

Puss och godnatt sov gott, bilder från idag kommer imorrn :)

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :D

2010-09-10 @ 23:06:50
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback