Godmorgon!

Blev en spirulina frukost.
Nån (PAPPPA!!!!!!) hade druckit upp min juice jag skulle ha till
spirulinan idag, så de fick bli en smoothie gjord på:
1/2 banan
3dl yoghurt (m jordbuggssmak)
2 tsk spirulina.
Det var gott, men jag tyckte de var nått som smakade konstigt,
så jag tror jag vill ha i kanske ingefära eller 1 kiwi eller något också..
Men den blev härligt grön iallafall ;)

Till det blev det en talltik havregrynsgröt med blåbär :)
Supergott!
Igår var jag ute och gick/sprang, blev en 7km runda.
Tog sin lilla tid, men de va skönt,
och idag är de provträning!
Så nu har jag packat väskan full av träningskläder, haha :)

Jaja, nu måste jag fixa mig!
    hörs sen :)
         Puss

Kommentarer
Postat av: Visan

Spirulinan som smakade konstigt kanske ;) haha Snart KROATIEN! hihii

2010-09-07 @ 08:57:54
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback