Godmorgon sunshines!

Idag är jag på riktigt bra humör!
Kan de vara för att jag ska på baseballs ikväll?
Eller var de shoppingturen?
haha de kvittar, idag blir de nog lite mer shopping, och
hem till Mimmsan och ta igen lite innan vi drar iväg till sthlm!
Hoppas bara Krille hittar nån hundvakt så han kan följa med också,
annars blir ju Mimmi själv :(
Haha, nä men de ska nog bli bra!
Dagens outfit:


Och mitt nya armband från Glitters Top collection :)

Lite halvdålig bild på kläderna, men jaja.
Så nu ska jag snart till skolan, ska packa väskan för hela helgen först!
Haha, nä vi hörs sen, funderar på att ta med kameran till sthlm..
är inte säker än, får se!

Idag ska Wille köra upp btw, jag håller tummarna så hårt jag kan,
för isf åker vi till västerås i helgen, annars så blire här hemma,
eller i rimbo.
Nej vi hörs sen, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha har också en sån röd vit skorta ;)

2010-09-03 @ 23:46:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback