HAJK!

Är hemma från en blöt och regnig hajk med klassen!
Den var faktiskt rolig, har lite bilder som förmodligen kommer upp senare,
Vi paddlade kanot ut till alnäs tror jag de hette? och körde en höghöjdsbana
var grymt kul!
Läskigt som fan haha, men det var roligt iaf :)
sen paddlade vi vidare till en ö där vi skulle tälta,
slog upp tälten och satte oss vid brasan och väntade på lite glöd så vi kunde
grilla korv.
Jag var hungrig som fan och tappade 3st korvar i elden..
tillslut gav en vänlig själ mig en korv, haha tack.!
Sen blev det marsmallows och choklad! Gött!
Och spökhistorier, mys!
Det var rätt mysigt att vakna till regn, och kallt var de inte heller!
däremot så vart man dyngsur på hemvägen, haha började
störtregna!
Men nu sitter jag här efter en härligt varm dusch och en spirulina smoothie :)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback