Hemma.

Mötte upp mamma på stan efter en dag som gått väldigt fort!
Vi gick förbi stadium och testade lite träningskläder, hittade
dock inge jag gillade idag,
men däremot så sprang vi förbi Life och hittade lite smått och gott.
Silicea kosttillskott, bra för hår hud och naglar (BEHÖVS!!!)
och spirulina som jag länge tänk köpa nu,
och äntligen gjort de!
testade spirulinan idag, som är en blågrön mikroalg,
Och så äckligt var de inte.
De är som ett pulver man blandar ut med vätska, blir alldeles grönt, haha!
Och en kapsel (silicea) till min sk. middag.
(Te och macka, haha)
Så snart ska jag nog ut och gå/springa, får se vilket av de de blir :)
Hörs senare, PUSS!
Här är ett exempel på hur ett glas med spirulina ser ut, lockande va? ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kostade det? :)

2010-09-06 @ 20:56:53
URL: http://braandts.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback