make a deal with god

Gud så fort de gick att åka hem.
Första gången jag är hemma innan 8 typ, haha!
Grymt skönt faktiskt, få lite tid över,
kanske t.o.m. hinner träna lite?
Kanske kanske :)
Jaja, kollade iaf på Robin Hood (nya) och den var faktiskt riktigt bra!

Nu är de söndag, och ska kolla på nån ny bikini,
måste beställa snart så den kommer innan kroatien! :D
Nu blire lite bilder ifrån helgen :)







Lite bilder ifrån i lördags, då vi var i västerås :)
Haha, och ja, jag har faktiskt tagit mig tid och redigerat alla bilder.

Men, min kamera funkade iaf, tänkte nästan lämna in den på lagning ett tag
då den inte gick att fota med under baseballs konsären..

Jaja, nu funkar de iaf, tack och lov för de! :)

Hörs sen, nu ska jag kolla bikinis!

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback