Ingen huvudvärk!

Dagen fortsatte lika bra som morgonen börjat.
Ingen huvudvärk och än så länge fortfarande på topp!
Wille fixade körkortet, ett stort stort grattis! :D
Hur bra som helst :)
Slutade kvart i ett idag, åkte hem med halv 2 bussen
för att möta upp Wille här, eftersom hans bil står här utanför
så kommer han hit, också tar vi bilen in till stan!
Så nu väntar jag på honom här, hann inte äta lunch i skolan,
och min frukost var väl inte utav de största laget så jag blev ganska så hungrig.
Nu har jag tagit en macka och sitter här med fil och te, GOTT!
Var så sjukt hungrig..
Jaja, hoppas vädret blir bättre mot kvällen, ska ju på the baseballs å då äre
inte kul om de regnar, men äh de blir kul ändå! :D
Vi hörs förmodligen imorrn, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback