Läggdags?

Känns som om jag skulle kunna sova i 12h nu.
Sjukt trött!
Nu har jag iaf fått i mig middag, linssoppa, och sinova forte,
naturmedecin mot förkylning, blev frisk jätte fort förra gången,
så hoppas på samma resultat nu samt ätit vitlök så försvinner förhoppningsvis
min halsont snart :)
Nu är de bara sömn som saknas..
Sen att jag går i skolan till 4 imorrn kan man ju ändra på så skulle allt
vara perfekt hihi :)

Men jaja, så är de!
har prov på torsdag, har jag pluggat? näää..
Har inte ens boken hemma :( Får plugga som ett svin imorrn istället.
träna kan jag inte heller göra, lite skönt är de haha,
eftersom att jag inte har gymkort än så måste jag gå ut och springa,
och de vill jag inte.. inte nu iaf, då gymmar jag hellre!

Jaja, jag ska nog sussa snart, så sov super, puss!


Rekommenderar starkt om ni är förkylda!
Finns på apoteket :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback