Lasse Lindh <3

Vi träffades liksom på chans
på nåt sätt ramla vi in i varann
och tänk att något jag alltid trott
skulle vara så svårt va så lätt

vi träffades liksom på chans
två katter i skydd ifrån regnet nånstans
och aldrig har kärlek drabbat mig så
och jag vet
jag är hopplöst svår ibland.

Lasse Lindh, hade planer på att somna till han, men kom på att datorn måste ju
stängas av också..
Så jag får sova i tystnad idag igen :(

Haha jaja.
Kvällen blev inte mycket bättre än den började, så jag går och lägger mig nu
så vaknar jag nog med bättre humör :)

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: alice

jag har sett honom live för tre år sedan och pratat med honom i telefon ;) Lasse <3

2010-09-01 @ 22:30:00
URL: http://lovelya.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag har träffat Lasse Lidh privat! ;D

2010-09-02 @ 22:52:10
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback