Lördag..!?

Hm, hade stora planer på hur denhär dagen skulle blir,
men visade sig att dagen inte alls blev som jag trodde,
nånstans.
Vad har jag gjort idag då?
- Gjort en sista racefilm med lotusen, lyckades låsa in nycklarna i bilen under tiden som
bilen var på, som tur var så hittade vi reservnyckeln i sista sekund.
- Fick punka på bakdäcket precis innan vi skulle börja åka.
- När vi åkt ett tag och skulle kolla hur det var att sladda på grusväg
så lägger bilen av. Haha. haha. förväntat.
Men det var bara nån liten knapp som åkt upp som tur va.
- Har faktiskt hjälpt mamma att gräva i trägården, i brist på nått annat kul att göra.
- Loggat in på facebook 148+1975175293852985y71 ggr utan att egentligen ha kollat något
- Suttit vid TV:n och inte ens kollat på något bra.
- Legat på spikmattan och duschat.

Visst kanske de låter som om jag gjort mycket, men tro mig.
Fyfan.
Världens segaste dag.
De är Lördag, skulle ha taggat inför en jävligt rolig kväll nu,
men nu sitter jag här och är irriterad för att jag inte hinner åka in till gränby.

Äh, de blir nog en kul kväll iaf, trots att dagen inte börjat nå bra.

Hörs sen, hoppas ni får en rolig lördagskväll!
Puss



Typ sådär ser jag ut när jag är arg.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback