Matte matte matte matte matte matte

Säger man det tillräckligt många gånger låter det ganska kul, faktiskt :)
Har slitit som ett djur med dendär matten och äntligen börjar de släppa lite iaf
även fast jag kommer ha glömt allt jag lärt mig imorgon och öppna boken
och se ut som ett frågetecken (händer ganska ofta)..
Men just nu för tillfället kan jag åtminstonde förenkla lite tal haha :)

Har ont i huvudet av alla siffror som nästan svämmar över i min hjärna,
eller är det kanske synen de är fel på?
Njae, skulle inte tro de, men sen när jag får glasögon kommer jag säkert säga:
- Och jag som trodde att världen skulle vara lite luddig i kanterna.
Haha, nej, de får inte vara fel på min syn, även fast jag faktiskt kan erkänna
att jag passar lite i glasögon (de är egentligen en hemlis, men nu vet ni de, shhh)
haha, nej men pappa vill att jag ska kolla öronen?
Haha, ska jag ta det som en förlolämpning?
Enligt han ska jag göra de, så jag tror jag ska göra de och tro att jag har
dålig hörsel, så bli inte förvånade om jag säger va 4 gånger,
för nu tror jag att jag hör dåligt också, haha.
Och som ni vet, tankar påverkar mer än man tror.

Nej, nu skriver jag för mycket igen, måste sova.
Är inte ett dugg trött, beror nog på att jag fortfarande är pigg från träningen, nice!

Godnatt och sov gott alla!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback