Morning!

Vaknade tidigt imorse, sjukt trött..
Fortfarande trött!
Åt frukost, i brist på fantasi blev det fil m äpplen, linfrö, havregryn, kanel och lite honung hihi :)
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 10 i, varför gick jag upp så tidigt för!?

Har 3 lektioner innan lunch nu, kände mig duktig som gjorde klart en uppgift
igår, tur de, för den skulle in idag såg jag nu..
Har massa att ta igen efter att jag vart borta, men vad gör de om man är brun? :D
haha, nej färgen börjar faktiskt försvinna :(
I vinter är jag blekfis men, då är de ju faktiskt vinter, i sverige, så då får man va de!
Och man får äta pepparkakor, göra pepparkakshus, göra julgodis och köpa julklappar!
Iår så satsar vi på att göra... hogwarts som peparkakslott kanske?
För några år sen gjorde vi greveholm, måste faktiskt säga att de blev bra!
Nä nu ska jag inte prata om jul nå mer, för nu är de höst
och jag ska ta fram min höstjacka, eller nån färgglad så man inte ser så dyster ut.

Haha, yeye vi hörs sen, puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback