Mysig höstdag!

Trots de så var humöret inte lika mysigt, kan det bero på att jag va trött kanske...
Och inte hade nå större planer på mysiga kläder,
och att håret stog åt alla håll?
Jaja.
Åkte iaf in till gränby och köpte ögonbrynsskugga från bodyshop för
198kr.
Testade den nu, och den var faktiskt grymt bra!
Måste köpa lite nya penslar och mineralfoundation i puderform,
från body shop kostar den som jag vill ha runt 500lappen,
men de kanske de är värt för en bra hy och bättre smink?
För min del så tycker jag det iaf :)

Nu har Wille åkt hem iaf, och jag väntar på att maten ska bli klar,
sen måste jag plugga.. jätte mycket.. haha..!
Och nån dag nu så ska jag köpa kaffe med hazelnut smak, mmmmmmh!
Gud va gott!

Men vi hörs sen, då kommer de bilder!
Pussen

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback