Swing Life Away.

Önska jag kunde göra de med, har matteprov imorrn,
gjorde förprovet nu, haha.
Kunde typ 1 uppgift, känns ju stabilt.
Hur mycket ska man behöva plugga för att ens fatta?
Fan va less jag blir på matteskiten, fyfan.
Tur nog har vi de sista lektionen, så man slipper gå runt med
ett IG hela dagen, eller ja, visst har jag inte fått de än,
men jaja.
Haha, ser nu att jag skrivit om matte i typ 3 tidigare inlägg.
Dags att sluta!

Vill träna imorrn, men Mimmi kan inte, och jag känner inte
för att gå dit själv andra gången, fjantig som jag är,
men så får de bli, vill fortfarande inte ut och springa,
känns sjukt segt, vill träna nu..!

Äh, imorrn ska jag göra nån nyttig bananglass, nyttig, faktiskt!

Kanske lägger ut receptet sen?
PUSS



Längtar redan tillbaka till Kroatien..!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback