Torsdag..

Dagen har gått segt..
Vaknade imorse, tänkte åka till skolan, men hade så ont i magen
och mådde illa, så jag stannade hemma..
Lika bra att fixa lite skolarbeten här då.
så nu har jag pluggat hela morgonen, städarna har varit här också,
så nu är de nystädat och fräscht.
Känns skönt de iallafall.
Mår inge vidare efter gårdagen, men antar att de är ganska förståeligt?
Gjorde scones imorse, haha verkade inte uppsakattas så mycket hos Wille,
men dom vart ganska torra så..
Men blev 2st vanliga och 2st blåbärsscones.
Godast var blåbärssconesen!
Jag får väll äta upp dom själv antar jag.. :(
Nä nu ska jag fixa lite mer arbeten, hörs sen,
puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback