varken träning eller utsällning.

Nä inget jag planerat blev av..
Mimmi var sjuk, så kunde inte träna, eftersom vi bokat de tillsamans.
Och de blev ingen utställning heller, pga. regn (?)
Så jag gick en runda på stan, tänkte köpa med mig nått fint hem,
men dagen blev bara sämre utav de.
Så åkte hem istället och kände mig jätte jätte arg av nån anledning,
haha, blev arg av tanken på att jag skulle ut och springa.
Men gjorde de iaf,
i början gick det rent ut sagt åt helvete, kände mig inte ett dugg motiverad.
Sen mot slutet började de rulla på.
Blev en 5-6km runda, tog rätt så lång tid, men jaja.
Nu ska jag väll försöka få i  mig nått till middag, så får vi se om kvällen slutar bättre
än den började.
Hejs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback