WIHO!

Äntligen har jag fått träna!
Efter all väntan.
Visst har jag kunnat träna hemma, men usch, inte inte sugen på det
och då gör inte jag de!
Så var på Actic och tränade idag med Mimmi, mh underbart att få
svettas ut lite svett :))

Kom hem och åt nån lövbiffs gryta, gott det med, dock inte lika gott att
jag måste plugga matte till provet på torsdag, haha HAHAHHAHA
skrattar redan, så bra kommer de gå :)
Får... inte.... vara... negativ....
De kommer gå.. bra!

Har tänk på en sak, de är är att jag borde göra om min blogg.
Lite roligare, lite bättre?
Eller jag vet inte, vill ha en hälsoblogg, vill ha en rolig blogg, vill ha en dagensoutfitblogg
vill ha en konstig blogg vill ha en blogg om bra mat vill ha en blogg om bra tips
men man kan ju inte ha allt på samma gång,
eller kan man?

Jo fresten, jag kan, jag är fortfarande stålmannen och bäst.
Det var jag när jag blev tillsamans med Wille och de är jag fortfarande.
(Om du minns Wille, så var jag bäst och är fortfarande bäst, sorry)

Jaja, nu måste jag plugga!
Hörs sen, puss :)

(fel: Jaja, nu måste jag skriva önskelista, stryk plugga!)

Bara för att jag inte vill ta nån bild från google varje gång så får ni en lite
halvgullig bild på mig och texas, ÅH vad jag saknar den pållen nu <3








Kommentarer
Postat av: Visan

Min hästgalna älskade syster <3

2010-09-30 @ 10:59:29
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback