ÅH älskade julafton <3

Har haft finaste julaftonen verkligen!
Längtar redan till nästa år :)

Underbart! 
Känns som om den gick lite fort bara, men det är så de är,
man får ta vara på tiden, och det tyckte jag ändå vi gjorde bra! :) 
Jag påminde mig själv om att jag var dödlig när jag tryckt i mig liite för mycket sill
och magen (nästan) vände på sig, kan vara bra att påmina sig själv ibland lixom,
för mycket av det goda mår ingen bra av ;) haha!
(För lite av det goda mår man desto sämre utav)

Yeayea, hoppas ni fick en fin julafton ni med! 



Tyvärr fick vi den fulaste granen, men tro mig, den är mycket finare
än den brukar vara..! (vi köper alltid från macken, en tradition vi har,
och såklart, så har dem alltid dem fulaste granarna)
Jag ville hugga in direkt, farmor ville ge mig mer (det var nog efter det illamåendet kom,
haha) 
O papsen filosoferar kring sitt "ytterst fylliga och välbalanserade vin med en viss syra". 

Så var min julafton :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback