Blodgivare.. eller inte :(

Men nej..
Fick hem ett brev där det stod att jag hade bra blodvärde i kroppen,
men brist på järn..
så jag får inte ge förräns värdena har blivit bättre, typ om något år alltså..
Sjukt tråkigt..

Så jag startade dagen med en drink rik på järn och klorofyll! 
2glas:
- 1 banan
- 2stänger selleri
- 2dl fryst spenat
- 1dl apelsinjuice
- 1dl vatten

Skala banen och skiva sellerin.
Mixa till en jämn smoothie och servera direkt :)
Det är iallfall bra att jag fick veta att mitt ferritin värde är lågt,
men tråkigt att jag inte får ge blod :/.. 

Glutenintolerans kan påverka b12 värdet i kroppen, så kanske har med det att göra?

Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback