Det går framåt...

Håller på att skriva på mitt hem-prov just nu,
går faktiskt framåt iaf! :) 
Känns bra!

Något som känns mindre bra är att sidan där jag skulle ha beställt min studentmössa
stängdes ner igår, och idag har min studentmössa ökat ca. 400kr..
Känns lagom surt, jag visste ju att den stängde igår!
Dumt av mig, men som man bäddar får man ligga...
Allt var klart, bara det att jag inte hade beställt mössan, jag hade designat den
precis som jag ville ha den och allting, men ja..

Jaja, ska inte hänga upp mig på det, men lite tråkigt..! 
Ikväll ska jag laga god linsgryta till middag, och ska kolla på julkalendern!! 
haha, missade ju den imorse, attans!
Helgen blir fullproppad av roliga saker som ska göras, på fredag ska jag på glöggmys med klassen
hos sanna, på lördag jobbar jag till halv 4 och efter det ska jag hem till Lovisa för att träffa
underbara systrar och kusiner! :) 
På söndag ska jag träffa en underbar och saknad vän, nämligen jossan, och efter
det jobbar jag kväll :)

Så verkligen fullproppad helg, men det känns skönt, jag gillar att ha många saker på en gång :) 

Jaja, vi hörs senare! 
Ha en bra kväll :)
En god kopp te i Amsterdam skulle inte sitta helt fel nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback