Fulla muggar.

Fullt upp!
Käkade lite frulle innan jag började med middagen,
packa för hela helgen och försöka planera allt så smidigt som möjligt,
samtidigt som jag försöker bre en macka, det blir inte så bra resultat,
i huvudet. haha! 

Grötigt och har noll koll.
Typ så blev det också.
Så jag ska verkligen försöka lugna ner mig lite, och inte ta allt på en och samma gång,
kanske blir bäst så..

Nu ska jag snart sticka iväg på ett spinningpass, inte såå pepp som i tisdags (då det inte
ens blev något pass) men det får gå ändå!
Blir säkert de när jag kommer fram så :) 

Har fixat lite middag nu iaf, så nu är åtminstone de gjort,
nu ska jag kolla så jag har allting med mig bara,
puss! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback