Hos syster!

Blev ett grymt gympass, trots att jag kände mig lite vilsen,
haha va ju någon vecka sen man var där, har främst gått på pass och
kört löpning dem senaste veckorna, men de gick bra ändå! ;) 

Har kommit fram till att jag ska prova på lite nya pass,
det finns ett pass jag vart sugen att testa på länge nu, HIT (hög intensivt),
vet inte riktigt vad det är (haha) men högintensivt låter ju lovande ;)
Så får se om jag får tid med något kul pass i veckan, borde få ihop till
ett imorrn iaf, men de visar sig! 

Ikväll blir det lins- och böngryta! 
Lägger ut receptet om de blir gott, haha, och om jag kommer ihåg att skriva
ner vad jag har i (brukar ju oftast göra om recepten till mitt eget, haha) 

Så vi hörs senare! 
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback