Julgodis i all ära!

Igår kväll blev det en lyckad utgång!
Lagom trött idag, missade mitt spinning-pass, men det var nog lika bra det, min röst hänger
inte alls med idag och halsen börjar tryta..
Men jag lever iallafall :)!

Åkte till V-ås och julshoppade med en fin pojkvän som snällt följde med i alla
butikerna och dessutom hittade han ett par bra vinterskor!
Inte helt fel alltså :)

Ska snart dra ner till affären och handla lite mat, blir pasta-sallad till middag,
och till efterätt: Julgodis!
Fick med mig en hel påse julgodis som vi bakade i fredags hos min fina syster :)!
Gottigott, har smaskat på det ända sen i fredags, haha,
sockerkickx1000, men gott var det!

Hoppas ni får en fin lördagskväll!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback