JULGOOOODIS!!

Har skrivit recept i timmar nu.. och äntligen har jag fått ihop allt
till mumsiga, nyttiga, underbara, gudomliga julgodis recept!

Har städat i princip hela dagen typ, förutom imorse när jag var på
thun´s med mamsen, hihi, kul att gå där ju!
Sen blev det storstädning av rummet (ser framemot att lägga mig i min helt nybäddade säng)
och rensning bland smycken, kläder och allt, så jag har typ..
inga kläder kvar, känns det som.
Ska sälja det mesta, för jag är ekonomisk och miljömedveten (fast egentligen är jag bara i behov av pengar, student..eller nått sånt) 

Men skönt att få rensa ut lite iallafall :) 

Nu blir det lite försmak på alla recept ni ska få ta del av, imorgon!
- Nyttigaste drömtårtan(paj skulle jag vilja kalla det)
- Konjaksplommon toppar (antioxiantchocks varning!)
- Nyttiga marsipankulor (nyttigaste fettet)
- Juligt snacks till kalle anka (C-vitamin bomben själv)
- Julbollar (det bästa utav allt)
- dadeldrömmar doppade i choklad (Helt enkelt gott och mmmh)

Och som vanligt, så blir det ännu bättre om ni använder ekologiska varor,
Promise

Så imorrn, när jag lagat allt och vet om det är gott ellet inte, får ni recepten,
bara det bästa till dem bästa :) 

Nu ska jag sova och drömma om mitt gottisgodis!

ÖverochUt



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback